Communication Assistant Supervisor

18.920  s DPH

Communication Assistant Supervisor je software pro správce call centra. Obsahuje nástroje správy členství ve skupinách, monitorování, zrušení nebo přebírání hovorů. Dále umožňuje vstup do probíhajícího hovoru operátora call centra a klienta. Generuje grafické reporty o stavu a výkonu skupiny telefonních oprátorů.

SKLADEM 5 ks

Katalogové číslo: 20102 Kategorie:

Popis

Communication Assistant Supervisor – vlastnosti

● Volání technikou ukaž a klikni
● Vizuální ovládání komunikace na obrazovce PC
● Chat
● Ovládání hlasových vzkazů ve schránce
● Integrace s MS Outlook
● Ovládání dveřního telefonu a IP kamery
● On-line funkce zobrazení přítomnosti
● Nástroje pro týmovou práci
● Funkce operátora call centra
● Funkce vedoucího týmu pro odposlech a monitorování hovorů
● Převzetí monitorovaného hovoru
● Vstup do monitorovaného hovoru
● Historie hovorů týmu a grafické výstupy činnosti týmu

Vícecestná komunikace

Aplikace Communication Assistant Supervisor umožňuje flexibilní a snadné používání hlasu, textu a videa a efektivní využívání základní komunikace. Umožňuje také uživatelům zkontrolovat stav přítomnosti kolegů a lidí v jiných oddělení a kancelářích. V konkrétní situaci jim umožní vybrat nejvhodnější způsob kontaktu. Maximální univerzálnosti lze dosáhnout tak, že s úsporným systémem obchodní komunikace mohou být propojeny síťové kamery a dveřní telefony.

Communication Assistant Supervisor
Řešení pro více sektorů

Panasonic Communication AssistantFiremní uživatelé – Protože se komunikace mezi zaměstnanci stává stále komplikovanější a je spravována na více místech, komunikační asistent ji umožňuje spravovat rychleji, přesněji a efektivněji než kdykoli předtím.

Média – Práce ve vysokém tempu a pod časovým tlakem není nikde zřetelnější než ve světě médií. Komunikační asistent umožňuje komunikaci mezi odděleními napříč více místy okamžitě, jsou dodrženy termíny a doba odezvy je minimální.

Cestovní ruch je citlivý na celou řadu vnějších vlivů, jako jsou náklady, směnné kurzy, mezinárodní události, přírodní katastrofy. Flexibilní a rychlá komunikace je klíčem k řízení této úrovně změn a software Communication Assistant Supervisor je způsob, jak na ni efektivně reagovat v reálném čase.

Maloobchod – Poskytování služeb je základním kamenem úspěchu v maloobchodě. A klíčovým faktorem při poskytování skvělých služeb je komunikace. Komunikační asistent umožňuje více oddělením zůstat ve vzájemném kontaktu a díky tomu je dosahováno lepšího řízení jako klíčovým atributem.

Hotelové služby – Když jsou rozpočty omezené, ale nároky zůstávají vysoké, prvotřídní komunikace může být rozdílem mezi spokojenými a nespokojenými zákazníky. Software Communication Assistant Supervisor zajišťuje nejlepší možnou úroveň komunikace, externí i interní.

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Pouze přihlášení uživatelé, kteří zakoupili tento produkt, mohou přidat hodnocení.