Popis
Communication Assistant Basic – vlastnosti
Základní komunikační asistent je ideální pro každodenního uživatele, který chce mít přístup ke svým komunikačním aplikacím na jednom místě nabízející telefonování na principu najetí myší a kliknutí. Umožňuje snadné vyhledávání kontaktů a možnost kontroly stavu telefonu a PC vzdálených pracovníků.
● Jednoduchý software
● Není vyžadován žádný aktivační klíč
● Volání technikou ukaž a klikni
● Vizuální ovládání komunikace na obrazovce PC
● Chat
● Ovládání hlasových vzkazů ve schránce
● Integrace s MS Outlook
● Ovládání dveřního telefonu a IP kamery
Vícecestná komunikace
Aplikace Communication Assistant Basic umožňuje flexibilní a snadné používání hlasu, textu a videa a efektivní využívání základní komunikace. Umožňuje také uživatelům zkontrolovat stav přítomnosti kolegů a lidí v jiných oddělení a kancelářích. V konkrétní situaci jim umožní vybrat nejvhodnější způsob kontaktu. Maximální univerzálnosti lze dosáhnout tak, že s úsporným systémem obchodní komunikace mohou být propojeny síťové kamery a dveřní telefony.
Communication Assistant Basic
Řešení pro více sektorů
● Firemní uživatelé – Protože se komunikace mezi zaměstnanci stává stále komplikovanější a je spravována na více místech, komunikační asistent ji umožňuje spravovat rychleji, přesněji a efektivněji než kdykoli předtím.
● Média – Práce ve vysokém tempu a pod časovým tlakem není nikde zřetelnější než ve světě médií. Komunikační asistent umožňuje komunikaci mezi odděleními napříč více místy okamžitě, jsou dodrženy termíny a doba odezvy je minimální.
● Cestovní ruch je citlivý na celou řadu vnějších vlivů, jako jsou náklady, směnné kurzy, mezinárodní události, přírodní katastrofy. Flexibilní a rychlá komunikace je klíčem k řízení této úrovně změn a software Communication Assistant Basic je způsob, jak na ni efektivně reagovat v reálném čase.
● Maloobchod – Poskytování služeb je základním kamenem úspěchu v maloobchodě. A klíčovým faktorem při poskytování skvělých služeb je komunikace. Komunikační asistent umožňuje více oddělením zůstat ve vzájemném kontaktu a díky tomu je dosahováno lepšího řízení jako klíčovým atributem.
● Hotelové služby – Když jsou rozpočty omezené, ale nároky zůstávají vysoké, prvotřídní komunikace může být rozdílem mezi spokojenými a nespokojenými zákazníky. Software Communication Assistant Basic zajišťuje nejlepší možnou úroveň komunikace, externí i interní.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.