Nahrávání hovorů
● Automatické nahrávání telefonních hovorů včetně zálohování ústřednou KX-NS500
● až 24 nahrávaných hovorů současně
● až 288 nahrávaných telefonů
● HD kvalita záznamu bez komprese
● Nahrávání IP telefonů, IP Trunk, Digitální ISDN, Standardní analogové linky
● Ideální nástroj zvyšování kvality služeb call centra
● Ochrana vaší náročné práce při řešení nedorozumění a sporů při telefonní komunikaci
● Nahrávky telefonních hovorů call centra, ale například běžného pracoviště příjmu objednávek, jsou důležitým materiálem pro školení nových zaměstnanců.
Jednou z dnes velmi žádaných funkcí nové telefonní ústředny je možnost automatického záznamu hovorů vybraných pracovišť. Pro pochopení konkrétních případů nebo při hledání možných zlepšení služeb zákazníkům je nutné mít přístup k nahrávkám dřívějších telefonních hovorů.
● Webové rozhraní správce a uživatele
Moderní telefonní systém Panasonic KX-NS500 podporuje pokročilé funkce hlasových zpráv včetně možnosti automatického nahrávání telefonních rozhovorů. Administrátor systému snadno pomocí webového rozhraní nastaví konkrétní telefonní linky které budou nahrávány. Založí také účet s oprávněním nahrávky hovorů filtrovat, poslouchat a kopírovat na PC nebo externí úložiště. Každý telefonát je uložen jako samostatný wav soubor s označením data, času a telefonního čísla účastníky.
● Kapacita nahrávání
- až 288 nahrávaných telefonů
- až 24 současně nahrávaných telefonátů
- interní kapacita až 400 hodin záznamu v HD kvalitě bez komprese
Zaznamenané telefonáty jsou primárně ukládány do paměti ústředny s kapacitou 40, 200 nebo 400 hodin. Správce systému také zvolí, zda budou nejstarší nahrávky ústřednou smazány nebo automaticky archivovány jako šifrované soubory na externí úložiště. Jako archivní úložiště nahraných hovorů se doporučuje síťový NAS server, ale podporována jsou také paměťová média připojená přímo do USB portu ústředny.
● Spolehlivé řešení
Funkce automatického záznamu hovorů předem zvolených telefonních linek je spolehlivá, stejně tak jako celá telefonní ústředna KX-NS500. Všechny události omezující provoz systému, například závada externího úložiště nebo zaplnění paměti nad přednastavenou mez, jsou odesílány emailem správci systému. Chybové události je také možné zasílat na displej vybraných systémových telefonů a signalizovat opticky pomocí LED kontrolky.
Pro zpracování cenové nabídky nahrávání telefonních hovorů s ústřednou Panasonic KX-NS500 nebo pro další informace nás neváhejte kontaktovat.
● Malé a levné řešení pro automatické nahrávání telefonu ● Základní řešení s ukládáním nahrávek ve formátu wav na SD kartu s kapacitou až 2000 hodin a funkcí automatického mazání nejstarších záznamů při zaplnění paměti. Přístroje pro nahrávání pevné linky telefonu ZDE